Friday 3 August 2012

perp. purp. perp. purp.

korang mau perp ke? purp?


ok. saja. taktau mau tarok title apa. aku akan menjawab segala msg kat fb soon. just kasi time sikit. harap sabar. siapa2 yang mau email aku, kau tau kan mana nak korek email aku. YM tak layan sebab aku dah malas nak online.  ye aku tau korang rindu sama aku bukan?? **haha bodo punya perasan.:)


aku sibuk lately sebab yelah semua benda kau nak compile kan dalam satu masa. gila. mana nak kejar kelas, projek, assignment bagai. hmph. sangat tertekan sampaikan aku rasa malas nak update blog tu timbul. dan ini lah jadinya kalau pekdos dah lama tak update kan?? korang melejat macam ulat sampah suruh aku update. haha. thanks korang still ingat kat aku walaupun dalam senyap. **chewah perasan artis. muntah hijau uwek uwek.


ingat lagi tak entri lepas aku ada cakap pasal family aku datang jumpa aku? haa..tau apa jadi? tuhan saja yang tahu feeling aku macamana. gila tak happy family yang jauh diutara sana tiba2 datang lawat kau tapi kau boleh cakap tak happy?? gila ka apa?? haha. ok. saja. meroyan.! 


family aku sampai dalam pukul 1525 pm macam tulah. jumpa, peluk shiom apa semua yada yada bagai. aku follow ke muar pegi angkut shan. yes people. shan yang comel tu. haha. 

nanti aku buat entri baru lah citer pasal trip family aku ek. nak tulis sini panjang nanti tak best plak. dalam entri tu nanti aku cite sekali pasal buffet ramadhan kat KINGS HOTEL yang aku rasa superb. terbaeekk. 5 star aku bole kasi. sebab makanan dia memang terbaik.sedap gila. itu semua di entri yang akan datang. sabar. sila bersabar.


minggu ni jugak kelas yang biasanya penuh tiba2 aku rasa jadi sesingkat mungkin dan banyak yang cancel. tak tahu apa punca. yang boleh buatkan aku rasa sangat annoying tahu. yelah. kau datang penat2 tapi last2 dapat tahu "kelas batal"...sakit hatiiiii..!!


kadang2 memang feel nak batal kelas tu ada, tapi kalau dah selalu sangat takda kelas apa kau rasa?? nak membongkang satu hari? berjimba dengan hosmet? atau pergi melepak kat mana2 sambil buat muka segar di bulan puasa?? oh itu sangat lah bukan aku. jadi apa aku buat.? ha. blogging la. internet.youtube.mukabuku.yada yada yada bla bla bla. bagai. 


semangat nak raya pun dah hampir aku rasa. tapi feel nak balik kampung tu belum ada. nanti lah kena tengok terminal bas kehulu kehilir baru aku rasa kot.! pelik. haha. baju raya korang warna apa? baju kedua baju apa? semua tu aku tak pernah pikir sebab aku punya feel belum sampai. haha. jahat. 


ingat nak pakai yang sederhana sudah. lagi pun hari raya ni sibuk dengan persiapan kahwin maklang julia kot. so raya punya prepare tak advance sangat. **dah mula terbayang2 khemah,lauk kenduri,nasi minyak,bunga telur. oh bahagia.!

haa...nak tahu satu cerita? pasal satu mamat kaki bakteria. ni cerita masa makan kat kings haritu tapi aku dah tak boleh tahan mau cerita. 

aku kat lounge. sambil2 tunggu nak berbuka. aku melepak sini layan CNN kat talipon sambil2 hadap buffet food.

penuh pinggan ni aku ambik makanan. bau sedap weyh! tiba mamat-pakai-selekeh-rambut-sikat-tepi duduk sebelah aku ni, angkat kaki dia letak atas kerusi. dia tak pakai kasut tau. dia pakai selipar.

siyal bau macam haramjadah. aku taktau kaki bau apa. tapi busuk macam siyal aku rasa nak terajang mamat ni. siap hayun2 kaki lah pulakkkkkkkkkk.. mati lah bau merebakkkkkkkkkk. isk

aku tolak pinggan ke tepi. air minum pun aku tak sentuh. tekak aku rasa sebu. tebal. mual. aku rasa kuman virus HIV aids ecoli aracnida anaconda mamalia reptilia kat kaki dia dah masuk dalam food aku.. :((((((

ni kalau dia sama meja aku kejap lagi, masa makan dia hayun2 kaki, memang aku terajang pijak2 lipat2 kaki dia. busuk gila! kaki footballer pun tak bau macam ni bengong! hish! 


ok. nak stop. nak sambung baca email. kbai.

No comments: