Saturday 28 July 2012

He is...:)

S.H.A.N.....:)
orang tanya, anak aku ke ni? why not? sikit punya comel macam ni kalau aku takmau mengaku anak, gila la.. haha. ini shan. shan anak angkat kak aku (ina). :) shan ada famili. famili susah dari semenanjung. Ibu shan meninggal masa bersalin kan dia. so akak aku ambil jadi anak. shan sekarang dah besar dah pandai melonjak2 suruh orang dukung. lincah! sangat lah aktif yang aku rasa, haiyohhhhhh penat! akak aku lah penat.. aku tak. hehe. tapi sangat comel. gigi pun baru keluar 2 batang tapi gigit merata macam dah ada 32 batang. apa je dia boleh capai, dia hisap dia gigit. isk. nampak je makanan, mulut cumil macam muncung itik kecap kecap kecap. tangan pun laju je pegang capai sana sini, nak suruh orang dukung. dia mau dengan semua orang. risau jugak takut orang culik. bila letak sebelah kak aku nak amik gambar, isk gelap betol kak aku. tu belum letak sebelah aku. wahaha.

raya ni aku sama shan pakai sama color. so kiut pakai baju melayu johor sama kepiah putih tu kan? hee..

lepasni kau akan tengok aku update cerita pasal shan sama je la.. tak sabar nak tarok gambar shan banyak2 kat blog  :)



kau nak fitnah akak aku melacur ke, ada anak luar nikah ke, budak tu anak haram ke, itu urusan yang kau perlu jawab dengan Tuhan akhirat esok. aku tau shan dari mana, anak siapa. mulut kau kurang ajar, mak kau memang tak sempat nak ajar kau kan? biadap. kau ni elok mati kena panah petir kau tau?Pesanan semata, yang terasa bagus.!

No comments: