Thursday 26 July 2012

Hidup saya. pilihan saya.!

5 perkara saya mahu buat sebelum 25 tahun:
- sky diving
- bungee jumping
- reverse bungee jumping
- hot air balloon rides
- rock climbing di tokong cina depan hillcity ipoh medan gopeng

untuk mencapai cita2 ini saya memerlukan orang yang sanggup pergi bersama saya. mahu? kita kena cepat. masa makin suntuk.

5 hal tentang wanita idaman - yang perlu saya dapat sebelum 30 tahun :

- terjumpa dia si jack black wangi dan kami jatuh cinta pandang pertama
- saya mahu piggyback ride dia sambil berjalan perlahan di pesisir pantai ketika remang senja
- dia tidak suka kongkong lagi maha overprotective serta memahami kerja dan kawan2 saya
- dia tidak morokok, clubbing, minum arak, makan babi, berjudi, dan tidak meniduri mana-mana jantan dengan bebas.
- saya suka yang sopan santun hormat orang tua tapi tak lembik macam agar-agar. kasar sikit ok lah.

saya memang suka berangan, kerana saya rasa berangan itu cita cita. kerja saya sekarang bermula dari angan2 melancong sekeliling dunia dengan percuma ketika umur saya 16tahun. :)

No comments: