Thursday 26 July 2012

Status.!!

         
kamu ada facebook? status kamu kat situ boleh ditukar dan announcement akan dibuat kalau ditukar2 kan? saya perasan bila ada kawan2 tukar status, let say dari single ke in relationship, semua orang akan berpusu pusu komen, 'wahhhhhhh. bila?' 'aku tak tau pun?' 'who's dat lucky man?' 'mana kau kenal?' 'congrats! bila mau kawin?' serius saya rasa manusia ni memang dilahirkan untuk memberitahu umum tentang diri sendiri dan manusia lain pula akan membusybody.

ada cakap, macam makcik2.

apsal makcik2 je ke suka busybody? kamu pernah dengar pakcik2 busybody? lagi teruk kot.

kalau single tiba2 tukar ke it's complicated, mula lah orang sibuk bertanya, 'ai, ribut takde, angin takde, tiba2 complicated?' hmm..

kalau in a relationship jadi single, haha, laaaaaaaaaaaaagi lah banyak komen. lagi lah ramai mau keypoh. lagi lah tiba2 yang tak pernah tegur mahu tegur. time tu lah yang senyap tiba2 bersuara. paling sakit hati bila ada yang cakap, 'aku tengok ko dengan dia memang macam tak kena..'vavava. sejak bila kamu terer tilik2 ni?

saya mahu tukar status saya jadi married pulak nanti. kita tengok apa reaksi orang2 busybody bila tahu saya kawin tak ajak mereka.

No comments: