Saturday 21 July 2012

Satu ramadhan . hello. and gudbye.

Baru sehari umat islam berpuasa dan aku mula berasa girangnya dalam hati memang tak terkata. 'ok aku sangat periang'. tambah-tambah lagi semua hosmate aku balik kampung masing-masing. *memang rajin pulak aku nak ikut diorang balik umah kan? . so aku decide stay jelah kat rumah. memandangkan member rumah aku ada seorang yang tak balik. so dia jelah yang temankan aku sepanjang awal ramadhan nih. kami mulakan hari-hari ramadhan dengan memasak *nasik putih+sardin-kentang-bawang-cili+air teh green tea. **ok saja tulis panjang supaya nmpak banyak. hiks. selesai melahap, sesi menggulungkan diri bersama selimut pun bermula. oh sangat asyik ok..!


0h sangat sedap ye jawa2 sekalian.!




ok. tadi ramadhan. ini pasal blog lama. 


dan untuk pengetahuan semua. aku ada blog sebelum ni , tapi dek kerana blog tersebut sangatlah 'keanak-anakan' . *aku decide untuk create the new and the latest one just for my new life as a cabincrew wanna-be. insyallah. jadi ini mungkin menjadi entri pertama aku bersama blog yang baharu ini. harap maklum. dan take note. dah boleh ucap gudbye untuk blog lama yang dah bersarang. mengalahkan sawang kak lelabah kita .ok .!


cukup lah kot pengenalan untuk blog baru ni. panjang-panjang nanti korang bukan nak hadap sangat pon ape yang aku tulis kan.kan.kan.kan.?? haha so tunggu entri baru dengan kisah baru. katanya.!


ok.bye.salam.

2 comments:

YT'S BURGER said...

Satu ramadan mmg semngat betul memasak kan... dh lme2 mesti maleh huhu

Unknown said...

YT'S : tahu tak apa. sedap ok lauk bujang. jangan tak tahu. haha nak pulak makan sambil teringat kampung sangatlah sayup di sudut hati nan sepi ini.! haha.